Archive for luty, 2012

PostHeaderIcon OLD SCHOOL – MODEL M3 (Część 5)

MODEL M3 – IZOLACJA, MOSTY CZASOWE I SKOKI (CIĄG DALSZY)

W ostatnim wpisie opisałem trzy rodzaje przemieszczania się z dziewczyną podczas zalotów. Dzisiaj skupimy się na całej logistyce tego przemieszczania. Zaczynajmy.

 

 

Rysunek po lewej stronie przedstawia w uproszczonej wersji związek między zmianą miejsc a etapami zalotów. Więc w ramach powtórzenia – Podczas Atrakcyjności izolujesz dziewczynę z miejsca poznania do K1. Podczas budowania komfortu skaczesz lub budujesz mosty czasowe między miejscami K1, K2 i K3. Na etapie uwodzenia izolujesz dziewczynę z K3 do miejsca uprawiania seksu.

 

Teraz przyszła kolej na wyjaśnienie i zobrazowanie pętli randkowania i pętli wielu lokacji.

 

 



Wiem, że dzieło sztuki to nie jest, ale przyjrzyj się uważnie pętlom nakreślonym żółtym kolorem. U góry jest pętla randkowania a na dole pętla wielu lokacji. Jak widzisz pętla randkowania odnosi się do mostów czasowych a pętla wielu lokacji do skoków. Wszystko to dotyczy oczywiście gry środkowej.


Pętla randkowania – polega na umawianiu się z kobietą na spotkania, kiedy logistyka nie sprzyja dalszym zalotom. Jeśli nie możesz tego samego dnia / nocy przeskoczyć z dziewczyną do innego miejsca budowania komfortu wtedy budujesz most czasowy i spotykacie się w innym czasie w określonym miejscu.


Pętla wielu lokacji – polega na przeskakiwaniu między miejscami budowania komfortu w taki sposób, aby w końcu tego samego dnia / nocy wylądować z kobietą w miejscu uprawiania seksu.


Ten diagram przedstawia wiele logistycznych aspektów zmian miejsc podczas zalotów. Ja opiszę tutaj jeden najprostszy i najbardziej „gładki” przykład.


Poznajesz przykładowo dziewczynę w klubie przy barze (miejsce poznania), przechodzisz przez etap atrakcyjności i izolujesz dziewczynę do miejsca K1 (miejsce budowania komfortu w obrębie miejsca poznania) którym jest sofa w klubie. Tam nawiązuje się między wami bliższa więź i decydujecie się przeskoczyć (S – skok) do innego klubu, czyli miejsca K2 (dowolne miejsce budowania komfortu odizolowane od miejsca poznania i miejsca uprawiania seksu). W tym klubie nawiązuje się między wami jeszcze bliższa więź i decydujecie się przeskoczyć do miejsca K3 (Miejsce budowania komfortu w obrębie miejsca uprawiania seksu) którym jest Twoje mieszkanie. Spędzacie troszkę czasu w kuchni na rozmowie a następnie izolujesz dziewczynę do miejsca uprawiania seksu, którym jest twoja sypialnia i rozpoczynacie grę wstępną (U1).


To jest bardzo prosty i ogólnikowy przykład odnoszący się do diagramu po lewej. Prawda jest taka, że Twoje wybory w zmianie miejsc będą dostosowane do sytuacji. Czasami z miejsca poznania będziesz mógł od razu zabrać kobietę do miejsca K3 którym może być Twoje mieszkanie. Czasami nie będziesz potrzebował ani pętli randkowania, ani pętli wielu lokacji. Innym razem kobieta, aby poczuć się z Tobą komfortowo będzie potrzebowała paru spotkań – wtedy w grę wejdzie pętla randkowania.  Czasem nie będziesz mógł prowadzić interakcji z nowo poznaną kobietą gdyż będą jakieś problemy logistyczne – ale jeśli umiejętnie zbudujesz most czasowy to spotkacie się w przyszłości i będziecie kontynuować znajomość.

 

Ciąg dalszy w następnym wpisie.

Pozdrawiam

Adventurer

PostHeaderIcon OLD SCHOOL – MODEL M3 (Część 4)

MODEL M3 – UWODZENIE, IZOLACJA, MOSTY CZASOWE I SKOKI


W poprzednich wpisach opisałem etapy i fazy Atrakcyjnośći i Komfortu. Opisałem także miejsca w których prowadzone są zaloty. Dzisiaj skupię się na opisaniu ostatniego etapu zalotów czyli Uwodzenia. Wyjaśnię także co przedstawiają zielone strzałki i litery na diagramie powyżej.


U1 – Jest fazą uwodzenia która ma miejsce w miejscu uprawiania seksu. Można ją także nazywać grą wstępną. Dotyk zmierza w kierunku seksu. Dotykasz kobietę po piersiach, rozbierasz ją. Jeśli zbyt wcześnie zaczniesz taką eskalacje podczas zalotów narazisz się na szewski mat lub wyrzuty sumienia po zakupie. Te błędy będą opisane na łamach kolejnych artykułów.


U2 – To opór z ostatniej chwili. Kobieta przerywa eskalację i wzbrania się przed seksem. To moment w interakcji w którym ona zdaje sobie sprawę że nie ma powrotu. Mystery porównuje opór z ostatniej chwili z uczuciem jakie towarzyszy osobie która postawiła duże pieniądze w ruletce europejskiej: „Jezuuu niech wypadnie czerwone…”. Jest wiele narzędzi pomagających w ominięciu tego oporu. Podstawowym jest solidna gra.




U3 – Na to czekałeś, to pierwszy seks z nową kobietą. Nie bądź zbyt perwersyjny i nie proponuj różnych gierek. Aby wasz związek miał charakter seksualny musisz kilkakrotnie powtórzyć seks który dostarczy kobiecie rozkoszy i uczucia więzi.


Ok. idziemy dalej. Czas wyjaśnić co oznaczają zielone strzałki i litery na zrobionych odręcznie kolorowankach.






Jak widzisz na rysunku po lewej stronie fazy A1, A2, A3 i K1 nazywane są podrywem. Faza K1 zalicza się także do gry środkowej. Oprócz tej fazy do gry środkowej zalicza się faza K2 i K3. Do gry środkowej zalicza się także pętla randkowania i pętla wielu lokacji – dowiesz się o nich więcej w dalszej części tego artykułu.  Do gry końcowej zalicza się faza K3, S1, S2 i S3






Teraz wyjaśnię co dokładnie oznaczają litery napisane na zielono. Mamy trzy rodzaje przemieszczania się między pięcioma miejscami (miejscem poznania, K1, K2, K3 i miejscem uprawiania seksu). Litery I, S, MC określają czym są i na czym polegają przemieszczenia między miejscami podczas zalotów.


Izolacja – jest przemieszczeniem dziewczyny z miejsca poznania (którym jest na przykład bar) do miejsca K1 (miejsce w obrębie miejsca poznania) którym jest na przykład sofa. Izolujesz dziewczynę na przykład od jej znajomych aby w spokoju okazać jej swoje zainteresowanie i budować komfort. Izolacja to także przemieszczenie dziewczyny z miejsca K3 (miejsce w obrębie miejsca uprawiania seksu) do miejsca uprawiania seksu.


Skok – jest przemieszczeniem polegającym na zmianie lokalu. Wraz z dziewczyną opuszczacie jeden lokal i udajecie się do innego. Możesz skakać z dziewczyną z miejsca K1 do miejsca K2 (Miejsce budowania komfortu które jest odizolowane od miejsca poznania i miejsca uprawiania seksu) którym jest na przykład restauracja, bar. Możesz także skakać z dziewczyną od jednego K2 do innego K2 i od K2 do K3 i spowrotem do K2. To całe skakanie miedzy miejscami K1, K2 i K3 w różnych wariantach nazywane jest pętlą wielu lokacji – w dalszej części przedstawię Ci to na schemacie. Skakanie ma na celu budować komfort i wspólną więź.


Most czasowy – brzmi nieco dziwnie prawda? Mystery tłumaczy to mniej więcej w taki sposób: „Gdy nie możesz eskalować znajomości z kobietą to chcesz zbudować most nad rzeką która symbolizuje czas którego razem nie spędzicie. Każdy most ma dwa końce. Początek mostu to czas w którym rozmawiasz z dziewczyną i wiesz że logistyka nie sprzyja dalszym zalotom, koniec mostu to jakiś KONKRETNY czas w przyszłości w którym zobaczysz się ponownie z dziewczyną.” To podejście jest diametralnie inne od brania numerów telefonu. Numer telefonu nie jest mostem czasowym tylko schodami do nieba, nadzieją że dzięki niemu uda Ci się umówić na spotkanie z dziewczyną. Most czasowy polega na tym że konkretnie ustalasz miejsce spotkania w przyszłości (możesz jej powiedzieć że za tydzień idziesz ze znajomymi na kręgle i chcesz aby ona dołączyła) a numer telefonu jest tylko po to aby dogadać szczegóły. Mystery używał mostu czasowego zapraszając kobietę na wspólne i nielegalne odwiedzenie znaku Hollywood. Budowanie mostów czasowych – czyli umawianie się na spotkania między miejscami K2 i K3 z miejsc K1 i K3 nazywane jest pętlą randkowania.


Ciąg dalszy w następnym wpisie.

Pozdrawiam

Adventurer

PostHeaderIcon OLD SCHOOL – MODEL M3 (Część 3)

MODEL M3 – KOMFORT I MIEJSCA “GRY”

W ostatnim wpisie opisałem etap atrakcyjności. Teraz skupię się na opisaniu kolejnego etapu czyli komfortu. Opiszę także miejsca “gry”


K1 – Rozmawiacie z dziewczyną w przyjacielski sposób. Narasta między wami więź i uczucie wzajemnego zrozumienia.


K2 – Rozmawiacie na wiele różnych tematów i znajdujecie w sobie rzeczy wspólne. Pomagasz kobiecie połączyć się z Tobą poprzez opowiadanie “uziemiającej historii”. To co wcześniej było niewinną, zabawną interakcją przeradza się w coś „głębszego.”. Chemia między wami narasta i zaczynacie się całować, przytulać. Inaczej mówiąc emocjonalne połączenie przeradza się w fizyczne. Może to trwać kila spotkań.


K3 – Narasta między wami więź fizyczna. Ta faza dzieje się w miejscu które znajduje się w pobliżu miejsca uprawiania seksu. Pocałunki, przytulanie które są wynikiem więzi emocjonalnej zaczynają popychać was w kierunku intymności. Bierzesz dziewczynę za rękę i prowadzisz ją do swojego łóżka.


Fazy komfortu odnoszą się w bardzo dużym stopniu do miejsc w jakich do nich dochodzi. Etap Komfortu jeśli chodzi o nastrój emocjonalny polega na pogłębianiu między wami więzi i komfortu które doprowadzą do fizycznego połączenia = intymności. Podział na fazy: konwersacja, połączenie, intymność ma związek ze zmianą zażyłości między Tobą a kobietą podczas przesuwania się ku przodowi na linii czasu waszej relacji. Na tą linię czasu osadzone są pewne miejsca. I to jest właśnie dogodny moment do tego aby opisać różne miejsca w których stosowany jest model M3.



Pierwsze miejsce, w którym zaczniesz zaloty to miejsce poznania. Może to być uczelnia, centrum handlowe, klub – a konkretniej jakaś część tych miejsc na przykład bar w klubie. Mamy trzy miejsca budowania komfortu. Drugie miejscem, do którego zaprowadzisz dziewczynę podczas swoich zalotów, które notabene jest pierwszym miejscem budowania komfortu jest K1 czyli miejsce w obrębie miejsca poznania. Jak sama nazwa wskazuje to miejsce znajduje się w obrębie miejsca poznania – może to być na przykład sofa w klubie, sklep, kawiarnia w centrum handlowym. Drugim miejscem budowania komfortu jest K2 czyli dowolne miejsce które jest inne niż miejsce poznania i miejsce uprawiania seksu. To miejsce jest odizolowane od miejsca, w którym poznałeś dziewczynę. Może być to jakaś restauracja, wystawa, park, zoo. Ostatnim, trzecim miejscem budowania komfortu jest miejsce K3miejsce w obrębie miejsca uprawiania seksu. Tym miejscem może być na przykład kuchnia w Twoim mieszkaniu.


Ostatnie miejsce to miejsce, w którym rozegra się część gry końcowej i jest nim miejsce uprawiania seksu. Może to być Twój samochód, Twoja sypialnia, pokój hotelowy, dach budynku, las park, co tylko wymyśli Twoja wyobraźnia. Mam nadzieje, że masz klasę i nie pomyślałeś o zasikanej łazience w klubie lub barze :-) .


Ciąg dalszy nastąpi :)


Pozdrawiam

Adventurer

PostHeaderIcon OLD SCHOOL – MODEL M3 (Część 2)

MODEL M3 – ATRAKCYJNOŚĆ

1

Ok. dzisiaj wejdziemy w szczegółu. Każdy etap zalotów ma swoje 3 fazy. I Tak Atrakcyjność składa się z trzech faz.

4


A1 – Otwarcie oznacza rozpoczęcie rozmowy. W metodzie Mysterego dominują wszystkim znane otwarcia pośrednie w stylu „pytanie o opinię”. Ciekawe jest to że Mystery sam nie rozpoczyna rozmowy klasycznymi pytaniami o opinię. Podam tutaj przykład jego otwarcia. Mystery otwiera dłoń pokazując dziewczynie muszelkę i mówi: „Dostałem ją od mojej wymarzonej dziewczyny ale zgubiłem jej numer telefonu i teraz muszę żyć tylko z tą muszelką.” Najbardziej znane otwarcie Mysterego które jest pseudo pytaniem o opinię to „czarne paznokcie.”.


A2 – To przyciągnięcie kobiety do siebie, oczarowanie jej. Aby to uzyskać stosujemy demonstracje wysokiej wartości. Możemy opowiadać historię sugerujące w podtekście że jesteśmy atrakcyjni dla innych kobiet, jesteśmy liderem mężczyzny itp. W A2 używa się także klasycznych negów Mysterego. Ta faza kończy się gdy otrzymujesz od kobiety sygnały zainteresowania.


A3 – to okazywanie kobiecie że jesteś nią nie platonicznie zainteresowany. Teraz to ona pokazuje Ci swoją wartość a ty okazujesz jej swoje zainteresowanie i zyskujesz więcej jej uległości, eskalujesz dotyk. Mystery opisuje ten etap używając metafory zarzucania przynęty: (przynęta – zahaczenie – nawijanie – wypuszczenie.) Pierwszy raz metaforę zarzucania przynęty w relacjach z kobietami wprowadził Ross Jeffries cytując słowa z książki: „Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi.” Dale Carnegie.


„Jeśli idziesz na ryby to nie zakładasz na haczyk tego co Ty lubisz jeść tylko to co lubią jeść ryby, czyli robaka. Więc stosujesz przynęty które lubią kobiety, które działają na kobiety a nie na Ciebie.”


Wiele osób krytykujących podejście Mysterego do etapu Atrakcyjności nie rozumiejąc że gra Mysterego została zaprojektowana do tego aby zdobywać kobiety z wysoką samooceną. Nie piszę celowo że najpiękniejsze gdyż są różne gusta.


Na przykład negi nie są Ci w ogóle potrzebne jeśli masz do czynienia z kobietą która nie ma wysokiej samooceny i na wstępie jest tobą zainteresowana. Jeśli będziesz negował zainteresowaną Tobą kobietę to tylko wytworzysz w niej opór i nie będzie ona w ogóle Ci uległa. A w zasadzie to aby chronić swoje ego i nie czuć się gorszą będzie musiała Cię odrzucić.


Ciąg dalszy w następnym wpisie.


Pozdrawiam
Adventurer

Konrad (Adventurer)
O mnie: Witam Cię na blogu Warsaw Lair na którym będę dzielił się z Tobą wiedzą na temat relacji damsko - męskich. Jeśli masz problemy z kobietami to dobrze trafiłeś! Dowiesz się tutaj rzeczy które popchnąć Cię ku niewyobrażalnej zmianie i niewyobrażalnym sukcesom.

Od 2006 prowadzimy szkolenia dla mężczyzn rozwiązując ich problemy w relacjach damsko - męskich. Jako jedyni w Polsce uczyliśmy się od Trenerów opisywanych w książce "Gra" Neila Straussa.

Pamiętaj że umieszczając komentarze na blogu Warsaw Lair zgadzasz się na ich publikacje.

Życzę miłej Lektury.